تخفیفات شگفت انگیز رو از دست ندین !

دسته بندی مقالات

جدیدترین محصولات

۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان۴۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۳۷,۰۵۰,۰۰۰ تومان۳۸,۹۵۰,۰۰۰ تومان

۹۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۱۰۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرایط تحویل کالا به تیپاکس، باربری یا پست​

امروزه بیشتر افراد ترجیح میدهند وسایل خود را بصورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنند چراکه مزایای زیادی دارد. مانند: خرید راحت، تنوع کالا، مقایسه قیمت و بدون ازدحام و.. خرید خود را تکمیل کنند.

فروشگاه سلکسون جهت تامین اطمینان و اعتماد مشتری، بدلیل غیر حضوری خرید کردن و بدون لمس فیزیکی محصول، بعد از آماده سازی سفارش، کالا توسط واحد ارسال سلکسون به لحاظ سلامت فیزیکی مورد بررسی قرار میگیرد و بسته بندی میشود.

آسیب های ناشی از حمل و نقل (مهم)

با توجه به اینکه تمام کالاها توسط واحد ارسال بررسی میشود سپس در بسته بندی ایمن قرار میگیرد و با هماهنگی مشتری بصورت تیپاکس، پست یا باربری ارسال میگردد، همه سیستم های حمل و نقل کالا را در قبال دریافت هزینه بیمه میکنند و مسئولیت آسیب های ناشی از حمل و نقل مانند: صدمات فیزیکی، شکستگی، خط خوردگی یا له شدگی را به عهده میگیرند، پس در صورت مشاهده هر گونه آسیب باید مشتری از دریافت کالا خودداری کند و در صورت دریافت کالا، مسئولیت کامل آن با مشتری بوده زیرا فروشگاه سلکسون قبل از تحویل در واحد ارسال به منظور ضمانت سلامت ارسال کالا توسط کارشناس بررسی شده در نتیجه در صورت بروز اشکال با باربری تماس گرفته و کارهای لازمه را انجام دهید.