تخفیفات شگفت انگیز رو از دست ندین !

راهنمای انتخاب مناسب سایز پرده نمایش+لیست اندازه ها

دسته بندی مقالات

جدیدترین محصولات

از ۹۵,۹۵۰,۰۰۰ تومان تا ۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

راهنمای انتخاب مناسب سایز پرده نمایش+لیست اندازه ها

برای خرید پرده نمایش مخصوص ویدئو پروژکتور ها با چالش مواجه شده اید؟ نمی توانید یک نمونه مناسب و استاندارد از این محصولات را انتخاب کنید؟

راهنمای انتخاب مناسب سایز پرده نمایش به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی نمونه مناسبی از این محصولات را انتخاب کنید.

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین پرده نمایش های موجود در بازار کافیست به سایت سلکسون مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

راهنمای انتخاب مناسب سایز پرده نمایش+لیست اندازه ها

راهنمای انتخاب مناسب سایز پرده نمایش و لیست اندازه ها در خرید این محصولات به افراد کمک می کند. این پرده ها در حقیقت صفحه ای سقفی و یا دیواری هستند که تصاویر پروژکتور بر روی آن ها منعکس می شود.

جنس این صفحه ها به گونه ای است که رفلکس نور را کاهش داده و در نتیجه تصویر واضح و مطلوبی را در معرض دید بیننده قرار می دهد.

پیشنهاد ویژه: خرید پرده نمایش

راهنمای انتخاب سایز پرده نمایش

در حالت کلی این پرده ها را در دو نوع مختلف دستی و برقی تولید می کنند. این صفحه ها از نظر موقعیت قرارگیری به دو دسته سقفی و دیواری تقسیم بندی می شوند.

انواع برقی این محصولات برای باز و بسته شدن به ریموت کنترل نیاز داشته و از نظر قیمتی نسبت به انواع دستی گران تر می باشد.

این نوع پرده ها همچنین نسبت به انواع دستی ظاهر شکیل تری داشته و در ابعاد بزرگ تری ساخته می شوند.

ابعاد پرده نمایش برای استفاده در خانه

در هنگام انتخاب این محصول باید به اندازه ۱۶ به ۹ توجه کنید. این اندازه معادل نسبت ۱.۷۸ به ۱ بوده و برای تماشای تلویزیون و بازی های ویدئویی بسیار مناسب می باشد.

راهنمای انتخاب مناسب سایز پرده نمایش+لیست اندازه ها به شما کمک می کند تا ابعاد مناسبی از این محصول را انتخاب کنید.شما برای این منظور باید فاصله خود تا پرده را اندازه گرفته و در عدد ۰.۸۴ ضرب کنید.

حال باید عدد به دست آمده را به اینچ تبدیل کرده و از این طریق اندازه این پرده ها را به دست آورید. دقت داشته باشید که این صفحه نمایش باید حدود ۱۵ درجه بالاتر از سطح چشم شما قرار بگیرد.

همچنین توجه کنید که بالای این پرده ها نباید بیش تر از ۳۰ درجه بالاتر از سطح افق باشد.

بیشتر بدانید: نکات طلایی خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور

آشنایی با ابعاد پرده نمایش

راهنمای انتخاب مناسب سایز پرده نمایش+لیست اندازه ها به افراد کمک می کند تا اطلاعات کاملی در مورد ابعاد این صفحه ها به دست آورید.

آشنایی با انواع سایز پرده نمایش

این پرده ها را بر اساس کارايی، محیط اجرایی و نوع پروژکتور در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می کنند. پر کاربرد ترین ابعاد این پرده ها به شرح زیر می باشند:

پرده پروژکتور 180*180

این محصول از جمله پرده نمایش های کوچک می باشد که برای محیط های خانگی و فضا های کوچک مناسب هستند. از این نوع صفحه نمایش ها در فضا های کوچک آموزشی و در مدارس نیز می توان استفاده کرد.

پرده پروژکتور 2*2

این مدل از پرده نمایش ها نیز جزو صفحه های کوچک به شمار می آیند. ابعاد کوچک و قیمت مناسب این محصولات سبب شده تا برای استفاده در فضا های خانگی بسیار مناسب باشند.

این پرده ها با عرض ثابت ۲ متر و ارتفاع قابل تنظیم از صفر تا دو متر تولید می شوند. برای ارائه مطالب آموزشی در محیط های اداری و مدارس می توان از این نوع پرده نمایش ها استفاده کرد.

پرده پروژکتور 3*3 برقی

اگر به دنبال یک پرده نمایش قابل حمل و بسیار کاربردی هستید، این محصولات می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند.

امروزه در سالن های کنفرانس، همایش، مدارس و دانشگاه ها و حتی در محیط خانه نیز از این نوع صفحه نمایش ها استفاده می کنند.

این محصولات دارای عرض ثابت ۳ متر بوده و ارتفاع آن می تواند از صفر تا ۳ متر باشد. برخی از این صفحه ها به صورت دستی و بعضی دیگر از آن ها به کمک ریموت قابل تنظیم می باشند.

پرده نمایش 4*3

این نمونه از پرده نمایش ها را به عنوان پر کاربرد ترین انواع صفحه نمایش معرفی می کنند. این محصول دارای سایز متوسط بوده و نسبت تصویر در آن استاندارد است.

قابلیت تنظیم ارتفاع در این نوع صفحه نمایش سبب می شود تا بتوانید به انواع نسبت تصویر دست پیدا کنید. از طرفی این محصولات تصاویر را به دو صورت واید و یا مربعی به نمایش در می آورد.

راهنمای انتخاب ابعاد مناسب پرده نمایش

با استفاده از راهنمای انتخاب مناسب سایز پرده نمایش+لیست اندازه ها می توانید نمونه ایده آلی از این محصولات را انتخاب کنید.

مهم ترین فاکتور هایی که در زمان انتخاب و خرید این محصول باید به آن ها توجه داشته باشید، به شرح زیر می باشند:

  • نوع ویدئو پروژکتور

مهم ترین فاکتور در انتخاب این صفحه نمایش ها نوع ویدئو پروژکتور می باشد. با استفاده از این المان می توان نمونه مناسبی از این پرده نمایش را انتخاب کرد.

  • ابعاد محیط یا اتاق

فاکتور مهم دیگری که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید، ابعاد اتاق است. فضا های بزرگ تر به نمونه های بزرگ تری از این پرده ها نیاز دارند.

این در حالی است که برای فضا های کوچک باید از نمونه های کوچک تری از این محصولات استفاده کنید.

  • برند سازنده

در هنگام انتخاب این محصول باید به برند سازنده آن توجه کرده و نمونه هایی را انتخاب کنید توسط کمپانی های معتبر ساخته شده باشند. همچنین قبل از خرید این پرده نمایش ها حتما از اصل و با کیفیت بودن آن ها مطمئن شوید.

کلام آخر

راهنمای انتخاب مناسب سایز پرده نمایش+لیست اندازه ها به افراد کمک می کند تا بتوانند نمونه های مناسبی از این محصولات را خریداری کنند.

این پرده نمایش ها در سایز های مختلفی تولید می شوند و هر فرد با توجه به نوع نیاز خود می تواند نمونه مناسبی از آن ها را انتخاب کند.

برای خرید بهترین نمونه از این محصولات می توانید از سایت معتبر سلکسون دیدن فرمایید.

سوالات متداول

  1. پارچه مورد استفاده در صفحه نمایش ها باید چگونه باشد؟

    این پارچه باید ضخامت زیادی داشته و بدون خط و چروک باشد. در این شرایط ظاهر صاف و یکدستی داشته و تصاویر را با وضوح بالایی به نمایش می گذارد.

  2. بر روی پرده نمایش ۲*۲ تصاویر حدودا چند اینچی به نمایش گذاشته می شوند؟

    در این شرایط معمولا تصاویر در اندازه ۹۰ اینچی به نمایش گذاشته می شوند.

  3. برای نمایش تصوایر در اندازه ۱۵۰ اینچ به چه ابعادی از صفحه نمایش نیاز داریم؟

    برای این منظور باید از این پرده با ابعاد ۳*۳ متر استفاده کنید.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − چهار =